Co je KKS a jak se jím řídit.

KKS v praxi
Pokud tedy chcete uspět, musíte tyto příčiny nejen prostudovat, porozumět jim, ale také je následně aplikovat. Prodej vašich služeb závisí jen na vás. Kvalita a kvantita poskytovaných služeb a také duch, v jakém je poskytujete, to vše zásadně ovlivňuje cenu a životnost vašeho zaměstnání. Pokud chcete nabízet své služby efektivně, čímž myslíme získat si stabilní klientelu, prodávat za uspokojivé ceny a příjemné podmínky, musíte přijmout pravidlo KKS. Heslo KKS v sobě skrývá slova kvalita, kvantita a správný styl spolupráce a znamená perfektní marketing sám o sobě. Pravidlo KKS si nejen zapamatujte, ale hlavně se jej také naučte používat! Pojďme se teď blíže podívat na pravidlo KKS, abychom mu správně porozuměli.
- Kvalita služeb znamená dodávání perfektních služeb ve všech ohledech. Na mysli vždy musíme mít efektivitu a důraz na detail.
- Kvantitu služeb chápejme jako zvyk poskytovat pouze takové služby, které jsme časově schopni zvládnout. S rostoucí praxí roste také naše efektivita, proto naším cílem budiž stálé zvyšování výkonu. Důraz tohoto pravidla je kladen na slovo "zvyk".
- Stylem služby můžeme rozumět zvyk provozovat práci v souladu a harmonii s kolegy a partnery.
Zvládnutím kvality a kvantity z pravidla KKS ještě nemáme úspěch zaručen. Je to styl, jakým svou službu dodáváme, který je zásadní pro cenu a délku našeho zaměstnání. Ve svém popisu cesty za úspěchem v oblasti marketingu osobních služeb zdůraznil Andrew Carnegie tuto část více než ostatní. Obzvláště zdůraznil, že sám by nikdy nepřijal nikoho, kdo nepracuje v souladu s ostatními, i kdyby jeho kvalita a kvantita práce byla sebeúžasnější. Pan Carnegie trval na tom, že každý musí být příjemný. To, že tolik vyzdvihl tuto kvalitu, umožnilo mnoha lidem, kteří se jeho pravidly řídili, aby opravdu velmi zbohatli. Ti, již neuposlechli, tak udělali místo ostatním. Pravidlo "být příjemným člověkem" je tak důležité, protože umožňuje dodávat služby v tom správném stylu. Jste-li příjemní a umíte spolupracovat v souladu a harmonii s ostatními, často vám to může vynahradit možné nedostatky v oblasti kvality a kvantity. Naopak nic nemůže nahradit váš styl a přístup k práci i k ostatním.
zdroj: Napoleon Hill, Joseph Murphy, Dale Carnegie - Tři mistři úspěchu, str. 97 - 98