Budoucnost v podnikání

Jak se bude vyvíjet podnikání v budoucích letech
Lidé, kteří nyní na trhu nabízejí své služby, si musejí povšimnout velké změny, jež nastala v oblasti vztahů mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem. Přijde čas, kdy hlavním faktorem v marketingu a nabízení služeb bude "zlaté pravidlo", ne však "pravidlo zlata". Budoucí vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem bude mít více povahu partnerství, jež je založeno na těchto stavebních kamenech:
A. Zaměstnanec
B. Zaměstnavatel
C. Veřejnost, které se služby poskytují
Tento způsob nabízení služeb je nový z mnoha důvodů . Jedním z nich je, že zaměstnanec a zaměstnavatel budoucnosti se musejí považovat za kolegy se společným zájmem poskytovat kvalitní služby. V dobách dávno minulých to často fungovalo tak, že zaměstnanci a zaměstnavatelé často handlovali mezi sebou, aniž by si uvědomovali, že ten, kdo to všechno zaplatí, je zákazník. V budoucnu bude pravidlem, že zaměstnanci i zaměstnavatelé nebudou těžit ze zákazníků. Vlastně jediným zaměstnavatelem bude veřejnost a každý, kdo chce v budoucnu úspěšně nabízet své služby, na to musí myslet.
Slušnost a služba jsou heslem současnosti a platí pro každého v oblasti služeb. Pravidlo upřednostňuje zákazníka dokonce víc než zaměstnavatele, protože praxe je taková, že všichni, zaměstnanec i zaměstnavatel, pracují pro veřejnost, které služby poskytují. Pokud se jim nedaří poskytovat kvalitní služby, ztrácejí své privilegium sloužit.
zdroj: Napoleon Hill, Joseph Murphy, Dale Carnegie - Tři mistři úspěchu, str. 96 - 97