49 Marketingových tajemství

Každý se může stát lepším marketérem. Jestli nechcete ztrácet čas vatou, ale potřebujete praktické rady - jak získat nové zákazníky, jak zvýšit tržby nebo jak přilákat lepší zaměstnance - jste s Ronem Finkelsteinem a jeho knihou 49 marketingových tajemství na správné adrese.

 

"Finkelsteinova kniha je výjmečná hned z několika důvodů. Za prvé - neobsahuje jenom názory a zkušenosti jediného autora. Místo toho Finkelstein posbíral ty nejlepší poznatky od řady malých podnikatelů a konzltantů, kteří sami prožili situace, jež popisují.  Za druhé - autor se důsledně zaměřuje na problematiku malých, nanejvýše středních firem. Nezatěžuje vás náročnými recepty, které jsou použitelné leda tak v nadnárodních korporacích, ale píše na míru jednotlivcům a začínajícím firmám. No a za třetí -  Finkelstein i jeho spoluautoři ze zásady neteoretizují, ale dívají se na věc prakticky. Místo odtažitého, akademického stylu dostanete na talíř jasné rady - co dělat tady a teď. Díky tomu je Finkelsteinova kniha cenným pomocníkem každého malého podnikatele - a může se stát jednou z vašich nejlepších investic v tomto roce."

Martin Jaroš, ředitel pro reklamu maďarské pobočky společnosti Vodafone

 

"Silné osobnosti, zářivé hvězdy, osvícence - ty všechny nalezneme v této skvělé a poučné knize.. Povinná četba pro každého, kdo zbožňuje marketing a zisky"

Jay Conrad Levinson, otec guerilla marketingu, autor série knih Guerrilla Marketing, které se prodalo přes 14 mmilionů výtisků.

Zisk výměnou za důležitou referenci

Zisk výměnou za důležitou referenci

2015-02-09
49 Marketingových tajemství
Ron Finklestein

Úspěch závisel na mnoha faktorech. Správné plánování se stalo nezbytným. Stejně jako jsem si najal vhodného odborníka na rybaření na volném moři, věděl jsem, že i AutoLotManager.com by prospěla podobná zkušenost v oblasti byznysu. Najali jsme externího kouče, aby nám pomohl ujasnit vizi naší společnosti a pak uspořádal naše cíle, strategie a firemní procesy. Vytvořili jsme uživatelské příručky, tréninkové materiály a popisy pracovních míst jednotlivých členů týmu. Zavedení kooperativního přístupu ke klientům bylo také nesmírně...

Chycení velké ryby

Chycení velké ryby

2014-09-30
49 Marketingových tajemství
Randy Geller

Ať už jde o byznys nebo sportovní rybaření, největší vzrušení přináší "chycení velké ryby". Získání vedoucí firmy na trhu přináší kromě samotného vzrušení také větší úspěch. Naše společnost AutoLotManager.com si podobnou zkušeností prošla. Když jsem se poprvé vydal rybařit na volné moře, měl jsem jen malé povědomí o tom, jak chytit velkou rybu. Naštěstí ve sportovním rybaření není problém si za rozumnou cenu najmout dobře vybavené odborníky. Za malý poplatek jsem si pronajal schopnou loď s potřebným vybavením a zkušenou...

Realizace a odhodlání

Realizace a odhodlání

2014-09-28
49 Marketingových tajemství
Ron Finklestein

Společnost Nike vytvořila slogan ,Just do it!". Na konkrétním sportu nezáleží, je to zapojení se, aktivita a samotné provedení, co se počítá. Ve své populární knize Execution: The Discipline of Getting Things Done (Řízení realizačních procesů, Management Press 2005) nabízejí Larry Bossidy a Ram Charan následující definici slova execution (provedení, realizace): Ex-e-cu-tion (ek si kyoo shun) -podst. jm., 1. chybějící článek; 2. hlavní důvod, proč společnosti neplní své sliby; 3. rozdíl mezi tím, čeho vedoucí představitelé společností chtějí...

Klíčový je nedostatek znalostí

Klíčový je nedostatek znalostí

2014-09-27
49 Marketingových tajemství
John Blakeney

Okamžitě po tragických událostech z jedenáctého září začala média v celé zemi vyprávět příběhy o traumatech zakoušených veřejností. Úroveň informovanosti americké společnosti mohla být charakterizována jako nedostatečná. Zcela zde platilo staré pravidlo 80/20. Asi 80 procent populace nemohlo uvěřit, že se na americké půdě mohla taková věc vůbec stát, zatímco zbylých 20 procent cítilo, že nějaký útok na Ameriku byl pouze otázkou času. Proč takový nepoměr? Proč někteří věděli něco, o čem většina neměla ani ponětí? Nedostatek...

Všechno, co děláte, se počítá!

Všechno, co děláte, se počítá!

2014-09-24
49 Marketingových tajemství
Ron Finklestein

Toto pravidlo shrnuje výzvy představované konceptem vedení společnosti (leadership). Tolik knih a kurzů bylo napsáno a absolvováno s cílem ozřejmit problematiku vedení. Protože všechno, co děláte, má určitý dopad, je téměř nemožné definovat charakteristiky dobrého vedení, které jsou nezbytné pro cvičení čchi-kung pro firmy, životní sílu zajišťující úspěch vaší firmy. Můj šéf mi připomněl toto pravidlo vedení svým vlastním způsobem, když mi řekl: "Teď jsi velké zvíře - hlavně ať ti nezačne práce smrdět." Připomínal mi tak, že lidé...

Strategie

Strategie

2014-09-23
49 Marketingových tajemství
Ron Finklestein

Na rozdíl od tradičnějších nebo akademičtějších přístupů ke strategickému plánování, které mají tendenci začínat SWOT analýzou (silné stránky, slabiny, příležitosti, hrozby) nebo snad v některých případech i více vyčerpávající analýzou marketingového prostředí, si myslíme, že strategie by měla být vytvořena za použití čtyřfázového přístupu, který začíná fází soustředění. Fáze jedna - soustředění Ačkoli zahrnuje několik stejných prvků jako tradiční přístup (například formulaci poslání), má snahu vyhnout se...